130kg-tól az IRONMANig

2017. január 26. 18:24 - csaksimannitro

Van aki cigit tölt, én (só)kapszulát :)

Avagy, hogyan csinálj magadnak sótablettát fillérekből. Egy ideje már agyaltam azon, hogy hogyan lehetne házilag sótabit csinálni. Megmondom a frankót, hogy sajnálok 5000.- adni egy doboz só tablettáért,mikor kb O forintból ki lehet hozni,.Azt, hogy miért fontos a só pótlása az állóképességi sportokban azt lenti videóban meg tudjátok nézni.(érdemes). Nem, nem lesz magas vérnyomásod meg blablabla. Utána kérdeztem nálam tapasztaltabb sportolóknál, hogy Ők, miként és hogyan vesznek magukhoz sót. Van aki tégelyben visz magával és nyalogatja :), és van aki ostyában tolja az arcába. Én nem szeretnék nyalogatni semmilyen sótömböt, előnyben részesítem inkább a kapszulát. Találtam is egy céget aki készít ilyen cuccokat és van vegán kapszulájuk is.Ez számomra azért fontos, mert a "rendes" kapszula zselatinból van. Mérete "00"-ás ebbe 950mg cuccos fér belé. 1000db-os kiszerelésben kapható. Sajna kisebb nincsen. Ilyenkor(is) jönnek jól a futóbarátok/cimborák/ismerősök, hogy közösen megvegyünk egy packot.Tölteléknek Himalája sót használtam, ezt használjuk itthon is. Ennek sem vészes az ára, ha tudod, hogy hol kell megvenni :). Én a Bulkshopban vettem 680.-/2kg. :D, viszonyítás képen a Tescoban 990.-/1kg. Kb 7,5.-/db ra jön ki egy tabletta.(azért ennyi, mert kaptam egy kis kedvezményt a boltba :P ).  Szerintem jó lesz ez így, hétvégén fogok is tolni belőle. :) Esetleg ha van valami jó recepted, amit érdemes lenne még bele tenni, azt szívesen fogadom.

sotabi.jpg

 

A videó, amit érdemes megnézni(köszönet Herr Gyulának és Kindl Gábornak) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr612158295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása