130kg-tól az IRONMANig

2021. november 23. 19:30 - csaksimannitro

Hoka Arahi 4 Wide Tartós teszt

countdown_cinematic_00_00_22_23_still002.jpg

 Arra gondoltam, hogy írnék pár sort erről a cipőről. Idén, 2021 tavaszán vettem ezt a cipőt akciósan, valami webshopban. Szeretek a neten vásárolni, főleg akkor, ha már ismerem a márkát. A Hokát pedig jól ismerem. Szerintem, elfogyasztottam már közel 10 pár cipőt tőlük. Meg kell mondanom, hogy az évek során sokat fejlődött, kinőtte gyerek betegségeit, és egy igen jó és megbízható márkává fejlődött. Csináltám egy teszt videót, amit itt meg tudsz majd tekinteni. Viszont, ha szeretsz olvasni akkor hajráááá!

  Ezt a cipőt a Hoka kimondottan a pronáló talpú futóknak fejlesztette. Kellő stabilitás nyújt, maximális párnázotság mellett. Mivel én elég kacska lábú vagyok, ezért nekem ez "fontos" dolog. Bár azt kell mondanom, hogy nem mindig veszek stabil cipőt. A kezdetek kezdetén bementem egy futó boltba, ott rábeszéltek egy stabil cipőre. Azt mondta az eladó, hogy ez kell nekem, mert blablabla. Szerintem Ti is hallottátok már ezeket az eladói tanácsokat. Nem azt mondom, hogy nincs szükség a tanácsra, de sokszor a tapasztalás jobb lehet.  Szóval megvettem azt a cipőt, amit ajánlott az eladó. Elsőre nem is volt rossz, csak rohadtul fájt benne a térdem. Ha belegondolsz/ok most, hogy alá van támaszta a talpad/m az egész vázad/m máshogy áll. A máshogy összekopott alkatrészeink nem igazán érzik jól magukat. Hozzá teszem, ez az én véleményem, tapasztalatom. Lehet, hogy a Tied más, ezt elfogadom. 
 Tehát, megjött a cipő, egyből ki kellett próbálni. Imádok új cipőt venni. Ez mindig ad egy újabb löketet. 
A cipő nem egy sózsák, még ilyen nagy méretben is egészen könnyű! 46 2/3-os méretben 316gramm. Volt már ez elött is két ARAHI-m, az egyes és a kettes szériából is. Ez a cipő kifejezetten széles lábfejre van (wide), és  nekem az van:)  A régebbi cipőimnél mindig jelentkezett az a probléma, hogy a kis lábujjam kidörzsölte belülről az anyagot, és a cipő oldala kipukkant. Ennél a tipusnál, ez nekem nem okozott problémát.  
 Már lassan 600 km van benne és ez szerintem nem látszik rajta. Kicsit tartottam ettől a felső résztől, olyan mint egy zokni. Ezt teljesen átdolgozták, a régebbiek nem ilyenek voltak. Mostanság már minden futócipő így néz ki, még a melós bakancsomnak is ilyen a felső része. Ennek ellenére, sehol nincs rajta egy foszlás, vagy anyag szakadás.
img_4602.jpgAz EVA hab is rendben van. A képen kopottnak tűnő rész, az csak kosz. Így hitelesebb a sztori. :P  A talp alsó részén a gumi már meg van egy kicsit rüttyenve. Ezt nem is csodálom, amilyen nehéz vagyok és amilyen csámpás, ez így teljesen normális. Ezt láthatjátok majd a videóban is. Sajna csípőficammal születtem, ami nem teljesen lett rendbetéve, és volt egy térdszalag szakadásom is. Na mindegy. Azért így is sikerült már egy pár Ironmant teljesítenem.(2db) :D
img_4600.jpg

Egészen egyben van még a talpa, és a csillapítása is remek. Ami picit zavaró, hogy ha kint hűvösebb van, akkor keményebb lesz, és ez érezhető. A gumi betétek teszik a dolgukat, esős időben is stabil, jól működik benne az ABS és ASR is :D ( na jó csak vicceltem).
 A talpbetét a megszokott Ortolite betét. Egyszerű, talán polifoamból készült. Ezen már kellett tuningolnom, mert előfordúlt, hogy a belső része kikeményedett, és kidörzsölte a talpam.

Ár. Kényes téma, nincs mit szépíteni. Drága. Jelenleg már kifutott modell, egy két darab még fellelhető a webshopok mélyén. Jelenleg 39990.- ért megveheted BF alkalmával. 
Remélem tudtam segíteni, ha elgondolkodtál azon, hogy beruházz egy ilyen cipőre. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2516760296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása