130kg-tól az IRONMANig

2021. január 04. 17:27 - csaksimannitro

Raidlight Responsive Ultra - Terepre tervezve

Kezdjük ott, hogy 1000 éve nem írtam ide a blogra. Bocsi. Inkább a fészt erősítettem. Ha kíváncsi vagy mi történt ez idő alatt, akkor itt megteheted.

Nos, a nagy visszatérést kezdjük is egy jó kis cipő teszttel.

Jó ideig keresgéltem valami normális, megfizethető cipőt. Ekkor jött velem szembe a neten, egy extra kedvezményes, akciós cipő.Na, ez nem a címben szereplő volt :). Beleszaladtam a Sebességkereszt :D (direkt írtam így,nehogy hiszti legyen belőle)négyes széria, szélesített verziójába. Örültem neki mit majom a farkának. Van egy faxa lépőm, én leszek a magyar Kilian Jurnet.Hahaha. Még viccnek is rossz. Vidámságom hamar szerte foszlott. Bazi kényelmetlen. Folyamatosan fájt a sarkam benne, illetve a nagyobb kövek "átütöttek" rajta, így a talpam is odalett :) Értem én, hogy dagadt vagyok és nem az én súlyomra tervezték, na de akkor is. Kényelmetlen. Szerencsére a felső része jó sz@r anyagból van. 300kili alatt mind a két cipő külső oldala kiszakadt. Pff, Majdnem elsírtam magam. Egy kisnyugdíjas havi járandósága egy ilyen és nem bír ki legalább 800 kilométert?  Elfogadom, hogy fogyasztói társadalom vagyunk, na de akkor is grrrrrrrrr :( Szerencsémre a bolt, ahol vettem 2év garit ad a lépőre. Ezaz! Heuréka! Visszavittem és vártam, és vártam és vártam. Nem történt semmi. Mikor már egy picit idegesebben telefonáltam, érdekes módon kaptam is válasz emailt. Ahol leírták, hogy kb nem megfelelően használtam a cipőt, meg mosógépben mostam(kamu, nem mosom gépben), de, hogy lássam mekkora jófejek, levásárolhatom a cipő árát. Sütiiii. Már előre kinéztem ezt a cipőt. Utána kérdeztem a márka nagykövetnél, és eléggé meggyőzött a véleménye. Másnap már ott is volt boltban. Felpróbáltam és "beleszerettem".

És most jöjjön a teszt:

A picit hosszúra nyúlt bevezetőt mindenféleképpen le akartam írni. A SebességKereszt4W nem való mindenkinek, így nekem sem. Attól még Neked lehet, hogy bejön. Próbáld ki, használd és szeresd, ha úgy van. 
 Na szóval. Ez a cipő nagyon könnyű, még az én méretemben is, pedig nekem igen nagy a lábam :P. Szerintem kicsit nagyobb alapból a cipő mint mondjuk egy HOKA. Ebből elég nekem a 45-ös, abból 46 2/3-ot használok. A lábfejem mint egy tuskó, annak ellenére, hogy ez nem kifejezetten szélesített verzió, így is tökéletes. Valamit tudnak a Franciák :) Az, hogy mekkora a dropja, meg milyen anyagból készült,milyen habból, meg tudom is én miből, azzal most nem untatnálak, ha kíváncsi vagy, GOOGLE a barátod.
 Ha ránézel a cipőre ,nekem picit Hokásnak tűnik. Bár sokkal kecsesebb, nem olyan bumfordi. Látszik, hogy van benne csillapítás rendesen, egyenlőre nem éreztem, hogy nem lenne elég. A "ricnik" nem olyan nagyok, nem olyan agresszív mint a SebességKereszt4W-on, de teljesen jól alkalmazkodik a terepviszonyokhoz. Hogy mennyire gyors cipő, arról én nem tudok nyilatkozni, mert lassú vagyok és nehéz mint a sár. Azért lehet benne repeszteni.
Fűzője sima, kicsit vastagabb az átlagosnál. Nekem bejött, még egyszer sem kötődött ki magától. A cipőbe betűrve sem zavaró. Könnyű tisztítani, viszonylag nehezen ázik át, pedig nem vízálló. Van benne egy RFID tag, de ez nem tudom mire jó. Ájfonos applikációt nem találtam, droidosat meg nem kerestem :P Gondolom valami weboldalra visz. 

 Első tesztem mindjárt a 4PeakOfPilis -en volt. Mint aki most kezdi a futást, kapásból egy közel 30kilis túrán vetettem be. Ilyet NE csinálj. Kicsit paráztam, hogy mi lesz. Vagy nagyon jó lesz, vagy beszívom és egész úton nyavalyoghatok,hogy hogy lehetek ilyen buta?!? Szerencsém volt! Jó lett. Nem fájt semmim, nem éreztem a köveket a talpam alatt, nem csúszkáltam, nem estem pofára(amúgy de, mert én mindig elperecelek).Az igazi meglepi másnap reggel volt, mikor kikászálódtam az ágyból: nem fájt a talpam. Szuper! Jó haverok leszünk. 

 Csak, hogy mondjak valami negatívot is: a nyelve alsó része nem az igazi. Kicsit szúr, illetve a járóránc (ott, ahol gyűrődik lépésnél) nyom egy kicsit, lehet, ha többet futok benne majd belágyul és "elmúlik".  
Remélem viszonylag sokáig fogja bírni, a későbbiekben majd ápdételem, hogy mennyire harcolódik le.
Köszi hogy elolvastad.
raid.jpg 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr7412590719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása