130kg-tól az IRONMANig

2015. június 15. 19:36 - csaksimannitro

BioTech Termék teszt

BSI futónagykövetként felkérést kaptam, hogy teszteljek/jünk BioTech termékeket. Főként futóknak fejlesztett ,állóképességi sportokat támogató cuccok jöttek a csomagban. biotech.jpg(ez jött a csomagban, Szilvi köszi a képet)

Én már rég óta használom ezeket, van  benne tapasztalatom. 

Energy Gel:

Negatív dolgot nem tudok írni, mert nem találtam :) Főként versenyeken szoktam használni, vagy ha úgy alakul, evés helyett betolok egy csomaggal és már indulhatok futni. Nem terheli meg a gyomrom, nincs irritáció.Más cég hasonló termékénél volt, hogy a zselé elfogyasztása után voltak bajok :). Több csomag elfogyasztása sem okoz problémát(persze nem egyszerre). Az állaga pont ideális. Nekem picit édes. Ami nagy pozitívum, hogy vissza zárható, így ha nem eszem meg egyszerre akkor sem fog kifolyni.  Idén az ULTRABALATONON is hű társam volt.

Recovery Gel:

Ezt nem próbáltam. Mivel vegetáriánus vagyok, így nem szívesen fogyasztanám. Szegény tesztalanyom beleszaladt :(. Nem tudtam, hogy nem VEGA a cucc. Majd ő leírja a véleményét.

Energy Shot:

Nem éppen sportolás közben használtam, hanem egy fárasztó napon, kávé helyett. Rendesen feldobott :) A Zasszonynak be is készítettem a táskájába egyet, ha nagyon fáradt lesz és szüksége lesz egy kis energiára hörpintse fel :).

A Csoportunk tagjainak is adtam, cserébe a tesztjükért:

Rebe-Bodnár Zita (Zenetanár, amatőr futó)

Na akkor a zseléről: Egy hosszabb futásnál 10km után próbáltam ki.Sokkal jobban bírtam a terhelést hosszabb távon vele. Az állagát tekintve nekem nagyon bejött, finom az íze, elég sűrű,de könnyen le tudtam nyelni.Utána kell inni mert eléggé összetapasztotta a számat. Egy ilyen zacskót egy alkalommal ugyan, de két részletben ittam meg, mert egyszerre sok lett volna. Kb.10km nél és 13-nál.Szóval nekem nagyon ízlett és jobban bírtam a hosszú távot is.
A port még nem próbáltam viszont minden futáshoz viszek iso italt a Multi Hypotonic orange változatát( ez is BioTech termék) amit futás közben kell meginni. Nekem jobb mintha sima vizet innék. Az íze is jó, mint egy Fanta narancs, csak éppen nem szénsavas :) 
Köszönöm a lehetőséget, hogy kipróbálhattam.Biztos fogok venni is ilyen zselét.
Tárnok Erna (Tornatanár, úszás edző)
Nem vagyok ezeknek a "szereknek" a híve, de el kell ismerni, hogy van hatása. Pl.:végig tudtam beszélgetni futás közben, ami nem jellemző.A másik, hogy sokkal könnyebben tudtam az emelkedőket megfutni, tehát JÓ! 
Kalmár Károly (Némettanár, ultrafutó)
Néhány mondat a Bio Tech cuccokhoz. Volt már hozzájuk korábban is szerencsém, de a futónagykövetek a közelmúltban több terméket is kaptak kipróbálásra. Jutott belőlük nekem is. Első benyomások: igényesés egységes csomagolás. A gél esetében tetszik, hogy kicsit nagyobb, mint a konkurencia termékei és, hogy zárható a teteje. Nem mindegy egy terep ultránál például, hogy a következő kukáig az ivózsák zsebét mennyire mocskolja össze a kifolyó maradék. Ráadásul mindenképp ott nyílik ahol nyílnia kell. Ez néhány konkurens terméknél nem mondható el. A gél felszívódása és hatása nekem megfelelő. Sajnos az egységes csomagolás okot ad a tévedésre is. A Recovery Gel elnevezésű termék pont ugyanúgy néz ki, mint az Energy Gel. Egyrészt nem mindegy, mikor mit használ az ember, másrészt azt hihetnénk, hogy amennyiben az energiagél összetevői között sem szerepel állati fehérje, a másikban sincs. Pedig de. Ez egy vegának nagyon nem mindegy, egyértelműbben kéne jelezni. Ráadásul a döglött állat, ami benne van a gélben az tengeri herkentyű, ami allergizáló tulajdonságú. Az L-karnitin hasznosságáról engem nehéz meggyőzni, de valamiért azt mindenbe bele kell pakolni. Az Energy Shot és a Magna Shot tökéletes. Gyorsan felszívódnak, nekem bejöttek. A csomagolás praktikus, lásd fent. És a lényeg. Az Iso Tonik nevű izotóniás ital. Évek óta hiába keresek legalább elviselhető ízű izót. Van kettő amit megiszom, de nem szeretem. Soha semmilyen körülmények között nem iszom ízesített vackokat. Ha szomjas vagyok, akkor vizet iszom. Ha nem akkor sört.:)És itt ért a legnagyobb meglepetés. Pont egy amerikai termék esetében, ahonnan én ezt a legkevésbé vártam volna. Ráadásul a Lemon Ice Tea termék formájában. Ugyanis életemben egyszer ittam egy korty ice teát-egy maratonon isó helyett-és kis híján hányás lett a vége. Az íze valami rettenet műanyag volt. Ez a cucc viszont jó. De tényleg. Szinte már azt kell mondjam finom. És a csomagolás tökéletes. Kevés helyet foglal, egy hosszabb versenyen előre tudok küldeni egy-két zacskóval, be a kulacsba, víz hozzá és nyomás tovább. Ennek örülök a legjobban. Amit változtatnék: Az Energy és a Recovery Gel designe-ját. Leginkább talán a formát. Az egységes megjelenés megmaradna, de nem lehetne mellényúlni. És a másik, bár ezt minden gyártótól elvárom, mégis csak kevesen teszik meg: A termék vegán-e.
Köszönjük a lehetőséget a BioTechUSA-nak.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr347546800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása