130kg-tól az IRONMANig

2017. április 03. 18:57 - csaksimannitro

Bölhoff Tóparti Futóparti

Nem is értem, sok elmerottyant vasárnap, hajnalok-hajnalán felkel, hogy lemenjen a Velencei tóra és körbefussa. Na én is az egyik ilyen hülye vagyok :D. Brutálisan jó időt fogtunk ki, talán túl jót is. Robi barátom ismét elkísért a túrára. Ő bringával tolta le a távot és egyben a serpám is volt. Összeszokott csapat vagyunk, már máskor is megcsináltuk ezt a kört.

Vasárnap reggel. Ébredés,budi,pakolás,budi,indulás. Beugrottam a pékségbe valami tápért, egy jó kis kakaós csigusért meg mákos cuccért. Felvettem Robertóóóót és megindultunk az M7 irányába. Mikor felértünk a pályára akkor jutott eszembe, hogy basszus az ivózsák víz tartályát bent hagytam a hűtőbe. F@sza mondhatom. Na mindegy, csak kibírom valahogy(LÚZER). Hamar leértünk, nulla forgalom.Parkoló hely dögivel.Átvettük a rajtszámot és leadtuk a batyunkat (ez egy ilyen futóverseny, azt osszák szét a frissítő állomásokon amit az emberek hoznak). Sok ismerőssel találkoztam, puszi-pacsi meg miegymás.:) 10:00 Rajt! Máté kollégámmal futott az elejét 6:20-6:30 as tempóban végig beszélgetve. Teljesen jól éreztük magunkat. Ő 7km-ént váltott a társával. Na itt én lemaradoztam, de tartottam a tempót. Meleg volt, figyeltem a frissítésre,hogy minden jól menjen és ne ezen bukjam el a dolgot. Sajna volt már rá példa, hogy megborultam. Most is az Enduraid segítségét használtam. (nagyon jó használjátok Ti is)  A meleg ellenére, magamon meglepődve tök jól ment a futás. Nem fájt semmi. Robi mindig figyelt hogy jó legyen nekem :D. Megbeszéltük, hogy mikor kell víz,só,gél. Jött a síugró sánc :) Na itt sokan gyalogoltak, én ................................. nem :). 23km-ig egész jól ment, ott jött egy kis hányinger, de egy kis só és víz segített. Itt sétáltam egy kicsit és a frissítőn is megálltam egy picit. Néhány fotóra Kuti Zolival :). Innentől kezdve mondogadtam magamnak, hogy nem állsz meg, mert Robotka szétszívja a véred, hogy megint sétafikálsz. :) Aztán már csak a befutó volt hátra. Jóvolt, megcsináltam megint. Ez egy nagyon jó hangulatú közösségi futóverseny. Én szeretem. Szerintem jövőre újra megkerülöm. Velünk tartasz? 

gopr3502.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2112398051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása