130kg-tól az IRONMANig

2017. június 05. 12:55 - csaksimannitro

ExtremeMan Velence 51.50

Ízelítő Kona-ból :)

A hétvégén megrendezésre került az Extrememan sorozat első állomása, a Velence tavi 51.50 és olimpiai távú triatlon verseny. Én tavaly itt vesztettem el a szüzességem (TRI) :D. Idén is szívesen neveztem ide, főleg hogy a támogatóm állta a nevezés költségeit :) Köszönöm az iData kft-nek. Szokásomhoz híven korán érkeztem és átvettem a rajtszámomat. Idén, már csak érvényes TRI liszenszel lehet indulni. Ismét valami pénz lehúzás a júzertől :D.  Négyezer forint nem a világ, na de akkor is. Még jó, hogy leigazoltam egy csapathoz és az éves tagdíjban ez benne van.  csip.jpgLassan kezdett megtelni a depó. Találkoztam ismerősökkel, haverokkal. Közben megjött Gabi és Atti, velük együtt szoktam reggelente edzeni az Újhegyi usziban. Mi vagyunk az USG az ÚjhegyiSwimGaxstas :D :D :Dusg.jpgLassan elérkezett az idő a verseny rajtjához, 11:00 a lányok rajtoltak volna, de a viharos szél miatt akadt egy kis gond. Ohh fuck, lehet hogy duathlon lesz? Hatalmas hullámok csaptak fel. A víz hőmérséklet nagyon kellemes volt, de a méteres hullámok.............. durva. A pályát is széttolta a szél. A kerülő bolyát úgy kellet vissza vinni a helyére. Egy jó félórányi csúszás után csak el tudtunk rajtolni. Ott álltunk a napon, majd megfőttünk. Vártuk, hogy mi lesz. Úszunk vagy sem? Ez itt a nagy kérdés. És úsztunk, eldörrent az ágyú, ja neeeem, az nem itt van. :)  Nem volt valami kellemes dolog a méteres hullámokban vergődni. Szerintem megittam vagy egy liter vizet. Gyorsba szinte csak minimálisat tudtam vergődni. Annyira dobált a víz, hogy frankón hányingerem lett. Na mind1. Csak legyűrtem a dolgot :) 29 perc alatt kint voltam a vízből. Irány felvenni a bringát. A szél továbbra is gyilkolt bennünket. Valahogy mindig úgy fújt, hogy sosem hátulról :P Pedig jó lett volna. A pálya nagyon technikás, néhol extra szar minőségű, de ezt jelölik is felfestésekkel (piros pont a szervezőknek, vagy lehúzhatnak egy feketét?). Kicsit f@stam ,nehogy perecelés legyen. Mikor egy lejtős szakaszon tépsz lefele 59km/h val és látod a 30as sebesség korlátozó táblát az úgy kellemes dolog. A szél továbbra is tombolt. Néha sírógörcsöt kaptam, hogy nem elég ,hogy bazinagy emelkedők vannak de még a szél is pofánvág. Na mindegy. Sokan leszálltak a keroról és tolták felfele. Mondtam is magamban, hogy le nem szállok, max ha leesek róla :) Megérkeztem a depóba. Bedobtam a brinyót a helyére, leszenvedtem az órám a kormányról. Erre valamit ki kell találjak, mert ez így nem az igazi. Mondjuk nem mintha számítana nálam az a néhány másodperc amit a bíbelődéssel elszarok :) 

Nekiestem a futókörnek. Ez egy 2,5km-es pálya, ezen kell oda-vissza futni 2 kört. Itt már nagyon meleg volt. 31-33 fok körül mozgott a hőmérséklet, de a hajam még mindig ott volt a szeren :) :D. Pulzus rendben, gyomor úgyszintén.Tavaly ilyenkor már volt baj, most nem. Jó volt a frissítésem, toltam a sót rendesen. Pulzus rendben 155-165 körül tudtam tartani, ehhez 7:05 körüli km társult. Jó hát nem valami gyors, de legalább állandó. Nem volt beleséta, nem engedtem meg magamnak. Ez az egész szerintem fejben dől el. Jó persze fáradt voltam de vitt a lábam előre. Az elmúlt időben amúgy is sokat futottam ezen a tempón( Terát készítettem fel az első 5km-jére). Jött a befutó Gabi és Atti már ott volt és hangosan kérdezték: MI A F@SZ TARTOTT ILYEN SOKÁIG :P:D. Az időm sokkal jobb lett mint tavaly. Akkor 3:40p , most 3:26p lett. Én ennek nagyon örülök, sokat fejlődtem szerintem. Ha nincs ekkora tornádó, akkor talán még jobb időt tudtam volna menni. Ez van. :) Jövő7en Keszthely, országos középtávú bajnokság. Már várom.

És most jön a fekete leves! Értem én, hogy ez egy felkészítő edzés Nagyatádra és nem is verseny. Elfogadom, hogy nincs befutó érem :( OK, Rövid a bringa pálya, minimális frissítés OK, futókör is rövidke 10km, frissítés víz, iso meg zselé(ez mondjuk ok), Szerintem banán,szőlőcukor beleférne a keretbe 16 ezer forintért (ha előbb nevezel 11e). Ami nagyon nagy fekete pont, hogy nem zárt a pálya, strandolók hada kolbászol össze-vissza, a kerékpár úti részen meg kb mindenki.Bringázó családok, görkorisok, sétálók, és autósok. :( Na mind egy, ez van ezt kell szeretni. Na jó, kaptunk egy szép FINISHER pólót, ez tényleg jól néz ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr9112564255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása