130kg-tól az IRONMANig

2017. december 04. 19:06 - csaksimannitro

Hjúúúszton, van egy kis PROBLÉMA!

Van egy kis probléma. Nem is kicsi, hanem.......... NAGY! Válságban vagyunk. Eljutott oda a házasságunk, hogy azt nézzük egymásban, hogy hogyan tudunk kiszúrni a másikkal. 20 éve vagyunk együtt, jóban - rosszban, szegénységben,gaz.... na jó gazdagságban nem :) Na mind 1. Szóval, ott tartunk , hogy megint sokat edzem. Heti 5ször megyek futni. Mikor időm engedni, reggelente úszni. Közben bejátszik egy-két erősítő edzés is.  
Most már nem csak én edzek, hanem Tera is. Fejébe vette, hogy spártai harcos lesz. Elkezdett edzeni! Már nem csak fut, hanem burpeezik, dobálja a súlyokat, nyomja a fekvő támaszokat. Mászik a gerendán, tépi a vasat. Ezerrel készül az első Sprint távjára. 
Na, térjünk vissza a címhez. Szóval vesztettem. Elvesztettem egy kihívást. Egy burpee kihívást. Megbeszéltük november elején, hogy írjuk, hogy ki mennyi 4ütemüt csinál meg. A vesztes jól beszopja, vagyis beszoptam. A tét az volt, hogy aki veszít, az fogja a 16kg-s kettlebellt és felcipeli Visegrádon a Nagy Villám tetejére, majd csinál 30 burpeet. Ezt jól beszívtam! :D Így jártam, majd prezentálom, hogy megcsináltam és nem sunnyogtam el a dolgokat. :D 

huston.png imag7613.jpgEz elég csirkusz teljesítmény tőlem :D Terától viszont szép :) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr2213428653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása