130kg-tól az IRONMANig

2018. január 15. 12:31 - csaksimannitro

3. Zúzmara félmarcsi

Tényleg zúzmarás lett a s@ggem :)

Tök jó, hogy végre (vagyis már harmadjára) van télen is futó verseny. Ez végre nem egy szokványos utcai futi, hanem kicsit más. A Hungexpo, illetve a Kincsem park területén kell küzdenünk az elemekkel. Most tényleg küzdeni kellet. Előző héten még mondtam is Terának, hogy nem lesz túl jó, ha 15 fokban kell fussunk. Jobban örülnék, ha hideg lenne. És lám, vasárnap reggelre lesett kb 5cm hó. Mondjuk a városban szerintem kevesebb, de ez mindegy is. Meg kell mondjam nem volt túl meleg. :P Korán érkeztem szokásomhoz híven :) 8:15-től lehetett átvenni a rajtcsomagot.Az első és legfontosabb dolog a toi-toiok meglétének ellenőrzése volt :D 

budi.jpg

Szép lassan jöttek az emberkék és kezdett megtelni a pavilon. Találkoztam ismerősökkel és jót dumáltam Futagergővel. Lassan beálltunk a megfelelő rajt zónánkba és vártuk hogy elstartolhassunk:) Hangosan szól a diumdisu zene, pumpálva ezzel a pulzusunkat(az enyémet nem :D ). A pálya 3 körből állt. Elsőnek egy 8km-es majd egy 5km és végül ismét a 8-as körön kellett fussunk. Most nem magyarázhattak az autósok, hogy ez a sok gyökér futó miatt le van zárva a fél város és nem lehet közlekedni. A pálya az Expo területén és a Kincsem park verseny pályáján volt kijelölve.

Igazi versenylovaknak érezhettük magunkat.A hó miatt nagyon csúszott az út. A legtöbb helyen ez a világ színű nyálkás "aszfalt" volt, ami még szárazon is csúszik, nem hogy hókásásan. Ahol nem ilyen volt, ott sár és dagonya. Kicsit SpartanRace-es volt. A hó kb végig esett, néhol fújt a szél. Igazi kis extrém félmaraton volt ez. 

Én nagyon jól éreztem magam. Jó volt látni azt a sok vidám embert, akik a hideg ellenére is ott volt. cipo.jpgen.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr3513576751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása