130kg-tól az IRONMANig

2017. március 26. 20:28 - csaksimannitro

DpFp Esztergom Tavaszköszöntő 10km

Ma Egomba voltunk futni. Az idei évet ezzel az eseménnyel nyitottam. Szeretek idejárni, itt vesztettem el anno a versenyszüzességem. :D Úgy alakult hogy Csilla és Robot-ka a két szerelmes gerlice is elkísért. :D :D :D Az odajutásunk sem volt egyszerű, percenként álltunk meg pisilni vagy kullantani :D. Rosszabbak voltunk mint a gyerekek.

Végre odaértünk. Kemény egy 15 perc volt. Az első dolgunk a klotyó felkeresése volt. :) Jöhetett a csapat selfieimag6003_1.jpgEgy rövid 10 kilis futam volt. Az időjárás kegyes volt hozzánk. annak ellenére, hogy azt mondták, hogy eső lesz meg hideg. Ez elmaradt. Nem is értem, hogy egyes futók minek öltöztek be ennyire. Értem én, hogy fújt a szél meg kicsit hüvike volt, de akkor is. A második kili után úgy is meleged lesz. Na mindegy, mindenki maga tudja.:) 

Egész jól ment a futás, főleg ha azt nézzük, hogy a bálna testemet kellett végigvonszolnom a futópályán. Egy 5:33 első kilométerrel indítottam. :) Huhh, ez nekem sok, vagyis gyors. Egy picit vissza vettem, de csak egy kicsit 5:50-40 körüli 1000-et mentem. Persze a pulzusom nem volt túl alacsony, de ilyenkor el lehet engedni, had szaladjon:) Végül 58:26 alatt beértem. Ez AVG 5:49 es/1000m :P ez nekem több mint szuper. esztergom.jpg

Csilla a második lett a csajok között. Gratula neki. Robot kerek 50p-et futott.  Csináltunk egy videót, ITT láthatjátok.

A verseny trackje: TrainingPeaks  Movescount

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr6012372357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása