130kg-tól az IRONMANig

2017. február 02. 18:47 - csaksimannitro

Savasodás gátlás ocsóért

Úgy hozta a sors, hogy lerottyantam(igen én is szoktam beteg lenni, évente max egyszer) és nem tudtam edzeni a héten. Örültem, hogy luk van a seggemen nem hogy munkára/edzésre gondoljak. Ismeritek a férfi náthát, 37fok hőemelkedés és Papért kiáltunk. Na szóval időm, mint a tenger, dolgom nincs, csak feküdni. Találtam egy jó írást a TrainingPeaks-en a szódabikarbónáról. Gondoltam megosztom veletek. Egy újabb remek példa arra, hogy mennyire is rántanak le minket a táplálék kiegészítők gyártói.

Gondolom a kémiai halandzsára nem vagytok kíváncsiak, de ha valaki szeretné szívesen átküldöm neki privátban :P. Egy picire azért bele kell menni, hogy megértsük, hogy miért is van rá "szükségünk".  A pH érték a kulcsszó. Sosem szerettem a kémia órákat, bár lehet ha a BreakingBad-et 20x éve adták volna.........akkor igen :). Azt tudjuk, hogy a 7es pH a semleges, alatta savas, felette lúgos kémhatásról beszélünk. A vér 7,35-7,45 között ingázik. A vesénk által termelt szódabikbabróbánó ezt próbálja fent tartani. Mikor kicsit intenzívebben mocorgunk, akkor elkezdünk tejsavat termelni. Ha túl sok termelődik, akkor másnap izomlázunk lesz :P (szívás). Ezt gondolom mindenki ismeri. Ilyenkor jön jól a szódabikarbóna. Segítségével késleltetni lehet a fáradtságot, támogatja a szervezetünket abban, hogy fent tartsa az ideális pH értéket. Na meg még jó egy csomó mindenre. Jót lehet büfizni tőle :D. 

Adagolás. 0,3-0,4 gramm testtömeg kilogrammonként. Ezt kell felcsapni fél liter vízzel. Az íze gondolom nagyon fincsi lehet. Yummmmmi. Érdemes először kisebb adagolással indítani, hogy hozzászokj. Mellékhatása lehet pl, büfcsi, foscsi, fingcsi :D Szóval, azért csak csínján. szb.jpg

Itt is látszik a lehúzás. Egy savasodás gátló cucc ampullánként 800-1500 forint körül mozog, míg por formában, adalék mentesen kb 150.- / 250g áron lehet hozzájutni bármelyik bioboltban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr9412177270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása