130kg-tól az IRONMANig

2016. november 20. 08:50 - csaksimannitro

Idén az utolsó

November, Siófok, nyári időjárás, #gyönyörűjános, futás, kell ennél több? Idén, ez a verseny volt utolsó amin indultam. Most jön egy kis szünet. Nem a felkészülésben, hanem a "versenyzésben". :) Ez a futam az egyik kedvenc BSI versenyem. Ez olyan jó, itt kevesebb a divatfutó. Nem zajos, nincsen nagy csinnadratta, csak a Balcsi meg jó néhány ezer futó, aki csendben szedi a lábát. Szóval nagyon fasza.

Jancsi kollégámmal érkeztünk le. Az úton végig hülyültünk és próbálgattuk a a fészbuklájvot :D. Nullához közeli volt az izgulás faktor. Régebben ilyenkor már 120bpm körül volt már a pulzusom, most meg semmi extra 80-90 körül. Szerencsére vagyok már olyan állapotban, hogy egy félmaratont bármikor képes vagyok lefutni. :) Na jó az időmön nem ártana javítani, de így sem olyan rossz(magamhoz képest). Sok ismerőssel találkoztam, barátokkal, futó cimbikkel és egy régi osztálytársammal Gergővel.

Elrajtoltunk, minden papírforma szerint ment, az idő nagyon jó volt. Rövid gatya - póló kombóban nagyon kellemes volt. Nem is értettem azokat az embereket akik hosszúgatya, sapka, sál, kesztyűben tolták,WTF?. Hogyhogy nem gyulladtak ki? Na mindegy, ő dolguk. Közben találkoztam Zazival (kurvajó időt ment, gratulálok neki), a Varga tesókkal (2015 iData Running Team futóival). Frissítésnek az ENDURAID tanácsaira hagyatkoztam. Azt kell mondjam, hogy nagyon jó. Mindent úgy csináltam ahogyan írták. Rajt előtt 2db High5 IsoGel és egy kis víz, 5km múlva ismét 2 tasak cucc és víz. Innentől kezdve csak víz. És bejött, nem voltam éhes, szomjas minden ment mint a karika csapás. Nem éreztem semmiféle gyengeséget, sőt még maradt erőm gyorsulni egy kicsit a végére. Szuper volt ez az év! Van hova fejlődnöm ez nem vitás, ha nem lenne akkor úgy hívnának, hogy GYÖNYÖRŰŰŰJÁNOS :DDDDDDDD. Na jó a viccet félretéve holnap reggel 4:50kor irány az uszoda. :)

csucsi.jpg

A live videót ITT tudjátok megnézni

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr3611975860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása