130kg-tól az IRONMANig

2017. május 13. 21:56 - csaksimannitro

Csapatjátékos lettem :)

Valami új kezdete

Végre,végre,végre! Leigazoltam egy csapathoz.Már régóta szerettem volna valahova tartozni, most végre jött egy lehetőség, így lecsaptam rá. Az ILB Factory és a Keszthely TRIathlon szerelemgyermekéhez az 575 Team-hez. Nagyon kedvező feltételeket kínálnak amatőr, hobby triatlonosok számára. Kíváncsian várom a további történéseket. Ígérem a beszámolók nem maradnak el. 

1_1.jpgMár csak a mez színét kellene kiválasztanom (Két részest is lehet, még jó, mert nem akarok úgy kinézni mint egy telkulázott búvárruha :D). Nekem a sárga jön be. Tudom Jani, te a rózsaszínt ajánlod :P 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr8712495073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása