130kg-tól az IRONMANig

2016. november 17. 17:21 - csaksimannitro

Lassan kopoltyúim nőnek

Mostanában sokat járok úszni. Hajnalok hajnalán kelek, hogy 6-ra odaérjek és ússzak egyek meló elött. Na jó ez az én hülyeségem, senki ne sajnáljon egy kicsit se. Én akarom, úgyhogy kussolok :D. Ma reggel el akartam sunyizni a reggeli edzést, mert álmos és fáradt voltam. De nem tettem meg. 

A kajálás jól megy. Odafigyelek, számolok, sütök főzök :) Csak így lehet, ha bármit vennék a közóba az tele van felesleges kalóriákkal és sok cukorral. Átlagban 140-160g Ch ugrik le naponta 1700-1900kcal mellé. Nem mondom, hogy nem tudnék még kajálni, de mindent megér, mikor ráállok a mérlegre és kevesebbet mutat. 

Holnap pihi nap, mert szombaton Siófok félmaraton és nem ártana kipihenni magam. Az jutott most eszembe, hogy fogok csinálni egy videót a reggeli proteincsintákról. :) Szerintem nagyon fini.

uszi.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr311969631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása