130kg-tól az IRONMANig

2017. augusztus 30. 16:21 - csaksimannitro

Budapestman 51.50

Hol is kezdjem mondókámat. Van itt ez a rövidke verseny, a BuapestMan Triatlon fesztivál. Egy olimpiai távú szösszenet, 1500m nyílt vízi úszás, 40km bringázás és 10 kili futás.Bárki számára teljesíthető táv. Jó kis nyárbúcsúztató mókának ígérkezett.Végül is az is volt, ja azt hiszem :P  Megint körbelengte a versenyt egy negatív hangulat, aki benne van a dologban, az tudja, hogy miért. Már a rajtcsomag átvételénél akadt némi probléma. Fészen feltettem egy kérdést az oldalukon, hogy mikor lehet menni a rajtszámokért, a mai napig nem kaptam rá választ. :( Egy kedves kommentelő írta, hogy elvileg ekkor+ekkor lehet átvenni. Odamentem, és hát nem adták oda, mondták, hogy majd másnap. Fasza. Elmentem másnap is, mondom mit akarok, odaadják a csomagot, majd közlik, hogy toljak oda egy ropit, mert a chipért letétet kell adni. WTF? Van saját sárga chipem. Sajnos nem használhatom, jött a válasz. ?????? Mondom, hogy az EvoChip csinálta a mérést és nem használhatom. Remek! Nem ezen az 1000-en múlik a boldogságom, meg amúgy is ott hagytam a végén jótékonysági célokra, na de akkor is. :( Szombati napon be kellett bumlizzak a városba, hogy a futós csomagomat letegyem a depóban, hogy másnap legyen mit a lábamra húzni.

Eljött a vasárnap. Korán keltem, szokásomhoz híven. Budi, kaja, budi, budi :) Csak a szokásos. Mivel a  Lupán volt az úszás,így nem kellett sokat kocsiznom. A víz minősége remek, tiszta és kellemes hőmérsékletű volt. Emlékszem gyerekkoromban, állandóan elzavartak a rend éber őrei, hogy itt életveszélyes fürdőzni. Most hogy belépőt szednek, már lehet úszni :) MUHAHA. Na mind 1. Kiértem, bedepóztam. Bandázás az ismerősökkel 1000-rel. Közös bemelegítés az 575 team-mel  bemel.jpg

Nem sunyiztam el :D Ott voltam. 9:30-kor rajtoltunk el. Ekkor indították a férfi 35+os mezőnyt. Jó sokan voltunk. Ment is a karate rendesen.uszas.jpg

Esélytelen volt az elején gyorsban úsznom, örültem, hogy nem csaptak nyakon. Ez már csak ilyen. Kerestem folyamatosan a lábvizeket, ilyenkor mindig gyorsra váltottam. Hamar elment az idő és már jöttünk is ki a vízből. Fel,egy hosszabb emelkedőn, majd be a D1-be. Hamar felpattantam a bringára és már téptem is tovább.Én amatőr elfelejtettem feltenni a vekkert a helyére. Pff. A kivezető úton lassan lehetett csak menni, mert egy gumiszőnyegen kellett haladnunk, így volt murva mentesítve a strand útja.Ki a Nánási útra, le a rakpartra. Éreztem, hogy ez jó lesz. Tapostam és húztam, húztam és tapostam. Az órám folyamatosan 30km/h feletti értékeket mutatott. Szuper. Megérte a sok szeles edzés. Rossz volt látni, hogy megint sokan bolyoznak. MIÉRT kell ez? Srácok magatokat veritek át. Tolom a pesti rakparton, erre egy tag beleáll a seggembe. Hallom, hogy a racsnija folyamatosan darál, tehát nem teker. Anyádat jössz a seggembe. Odapattintottam, lemaradt. Frissítési tanácsokért ismét az Enduraidot használtam. High5 és sótabi. Kell ezen kívül más? Persze hogy nem.bpman_01_2090.jpg

Beértem a Hősök terére, szerencsére a depó itt már rövidebb volt. Nem kellett annyit tipegnem a bringás cipőben. Hamar beleugrottam a futó csukámba, feldobtam a visort, lenyomtam egy zselét és vánszorogtam kifelé. Persze kapásból elb@szarintottam a dolgokat mert, rossz irányban akartam kimenni. Még szerencse, hogy HestegJancsika #gyonyorujanos ott volt és útba igazított. Ő , Andu kollégánkat várta, mert trióban nyomták a távot. 10 km volt már csak hátra, az első másfél kilinél, be volt szorulva a levegőm és egy kicsit nyomta a bordáimat. Van ez így, túléltem. A pálya vonal vezetése remek volt. 3db 3kmes kört kellett futni. A nagy része fák árnyékában húzódott ez azért nem volt rossz dolog. A frissítő pontok fenomenálisak voltak. Víz, kóla, Redbull, Iso, EnergyBar, banán, sós paradicsom( ez nagyon jó volt, mert a sótabikat persze a bringán hagytam, L ) , jéghideg frissítő szivacsok. Volt, hogy jégkocka úszkált a vizemben (Y). Minden egyes körnél pacsiztam ismerősökkel (köszi Gábor a képeket).en.jpg Janival egymást cukkoltuk. Folyamatosan azon gondolkodtam, hogy annyira azért csak nem vagyok tré, ha nálam sportosabb, vékonyabb, látszólag jobb fizikumú sporikat előzgetek. Éreztem, hogy azért ez nem lesz olyan rossz eredmény. 3:00-3:15-ös beérkezést terveztem. Összejött. 3:10:30. Ezzel, az Országos bajnokságon a korcsoportomba 93. lettem. Meg vagyok elégedve ezzel a teljesítménnyel. Pozitív reményekkel vágok neki a 2018-as Hosszútávú Országos Bajnokságnak(3,8km-180km-42km). Cél: felkészülni, eljutni oda, végigmenni. Nagyatád jövök!   mi.jpg

EVOChip -es eredmény

GarminTrack

Egy egész jó verseny volt, eltekintve néhány dologtól. Az látszik, hogy pénzt toltak bele dögivel. A nevezési díj meg ehhez képest szinte gombok voltak. Verseny végén parádés visszatöltési lehetőségek várták a sportolókat. Kaja-pia, sör, redbull, masszázs. Kellemesen csalódtam! Jövőre? Majd meglátjuk. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr9312790714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása