130kg-tól az IRONMANig

2021. december 05. 13:23 - csaksimannitro

Hoka Torrente 2 női terepfutó cipő

Lassan kezdenek elfogyni a tesztelésre váró cipők, így kénytelen vagyok igénybe venni a Zasszony cipő tárát. Ő is nagy Hokás. Egyszer megmutattam, hogy mi a jó, azóta csak ez kell Neki. Jobban jártam volna, ha valami olcsó dechatlonos cipőt mutatok :P 

A mai alanyunk a Torrente 2. Oly kecses, oly gyönörű, legalább is nekem nagyon tetszik. Mikor lesz egy 46-os cipő ennyire szép? Kb sosem, értem én, hogy olyan nagyban nem lehet megcsinálni, na de akkor is.

Igazi fotós idő volt a Nagy - Kevélyen :DDDDD ja nem.

img_4705.jpeg

Az előd modelhez képest nem sokat változott a cipő. A felső rész anyag puhább és légáteresztőbb lett. Természetesen erről is csináltam videót, amit itt tudsz megnézni. Ja, és ne felejts el feliratkozni. Köszi

 A szövet kapott egy gumirozást ami által jobb lett a pocsolya védelme. Gondolom nehezebben ázik át. A gyári leírásban benne van, hogy zárt felsőrésszel rendelkezik, így véd a kavicsok ellen. Erre kicsit összeráncoltam a szemöldökömet, wtf? Ezt ki kell emelni egy cipőnél?!? Kifogytak a marketing dumából? :D 

img_4699.jpeg

A cipő alsó része PROFLY hab anyagból készült. Ez egy kettős sűrűségű párnázási rendszer. A sarok puhább részét az elölső rész keményebb habjával kombinálja. Így egyensúlyba tudja tartani az ütéselnyelést és az energia visszaadást. A tala egy komolyabb gumréteget kapott. Ez hideg időben is rugalmas marad, tesztelve hóban is. A barázdák 5mm magasságuak és két irányba néznek. Ezzel segítve a biztos csúszásmentes talajfogást. A cipő dropja 5mm, elöl 16, hátul 21 mm magas, így a kecses formát meg tudta tartani a cipő. Ezt a modelt keskeny lábefejjel lerndelkező futóknak ajánlja a HOKA. 

img-4797.JPG

Saját tapasztalatok by Tera:
Tökre kényelmes, jobb mint az aszfalt cipőm(rincon2). Olyan mint ha a lábamra öntötték volna. Nagyon f@sza!
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr7016772874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása