130kg-tól az IRONMANig

2014. január 22. 19:35 - csaksimannitro

Honnan jöttem

Hogy honnan jöttem, sokszor megfordul a fejemben, hogy hova tartok az még többet. Miért csinálom ezt az egészet, azt nehéz lenne megfogalmazni. Néha magam sem tudom:), talán azért,mert szeretem és élvezem.Hajtom a km-et, de minek is? Ti még nem gondolkodtatok el ezen? Este mikor otthon lehetnék a Szerelmemmel , lopok magamnak egy órácskát és áldozok a futás oltárán. Kicsit úgy érzem, mintha megcsalnám Őt ezzel. Nem vele vagyok. 2 műszakban tolja, mire hazaér a gyerek(ek)et már elintéztem. Nincs vele dolog, egy mese kis ének azt helló :) Máskor nem tudok menni csak este, nincs ezzel gond, szeretek este a sötétben futni, van jó fejlámpám :). Tavaly megbeszéltük, hogy mik a tervek idei évre:Nem fog morogni, hogy már megint futni megyek :) :D. Nincs mese, futnom KELL!!!! Ha nem futok, feszült és ideges vagyok.Nem tehetek róla :) Megkaptam már, hogy: - Apa nem akarsz elmenni futni?

Január 22.e van már most 40nel többet toltam mit tavaly ilyenkor. :) bevallom őszintén, hogy nagyon örülök neki, hogy jól megy. Legalább is szerintem.A távok nőnek, a pulzust tudom tartani, a sebesség is lényegesen javult a tavalyihoz képest. 6perc/1000rel szeretnék Maratont futni! Ez az ide fő cél. van egy csapatom, egy nagyobb és egy kisebb. A DK és RaDírkák velük fogom körbetólni a Balatont, Úgyhogy reszkess ULTABALATON :)

u.i.:

Drága Kistesóm talált rólam egy gyönyörű képet:

én.jpgNa,hát Én innen jöttem és SOHA, DE SOHA NEM FOGOK ODA VISSZATÉRNI!

Címkék: dagadt DK
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr115775599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása