130kg-tól az IRONMANig

2013. június 16. 17:34 - csaksimannitro

Salomon XT TWIN BELT

Szerettem volna valami jó kis kulacsos övet. Még a tavasszal vettem a Decathlonban egy alap övet, amin volt 4db kulacs. Egy nagy hátránya volt, tépőzáras rögzítéssel csatlakoztak a kulacsok az övhöz. Ez azt eredményezte, hogy hamar elhagytam kettőt is :(. Ekkor gondoltam körbenézek, hogy mit, hol, mennyiért lehet beújítani.

Először UltraAspire-t néztem ki.Sajna, nem volt olyan, amilyet szerettem volna. Voltam a Nyúlcipőben, nagyon rendesek voltak, de ott sem volt :(. Ekkor Ulrik ajánlotta, hogy keresem meg Csanyát, elvileg Ő hozza be, neki tuti van. Hát nem volt. Kezdtem feladni, hogy nekem nem lesz HiTech övem :). 

És akkor tádááááám: megláttam ŐT! Uhhh, Áhhhh, Ultramegazsír. Világjárók boltjában leltem rá.  Nekem kell egy ilyen. Gyorsan meg is rendeltem. Regisztráció(-1000.- kedvezmény!!!!). Ingyen posta!!! Király!!!! Szerda este rendeltem meg. Akkor még nem kértem postát, gondoltam bemegyek érte a városba. Azt valahogy nem volt kedvem hozzá. Felhívtam őket és pikk-pakk módosították a rendelést. Péntek reggel jött a mél, hogy már a szentendrei győjtőben van a cuccom. 10:30 kor hívott a futár, hogy ott van a házunk előtt(+pont a MPL-nek)!

Jöjjön a revjúv.

Kulacsok: 2db van belőle. Egyenként 600ml fér bele. Formája háromszög alakú, elvileg ez jobb fogást eredményez mint a hengeres. A gyereknek is ilyen formájú a ceruzája.:) Anyagát tekintve nagyon ott van. Nem az a gagyi kínai fröccsöntött vacak, bár tuti ott készül ez is:). Ami érdekes, hogy nem büdös. Általában ezeknek olyan szaguk van mint az ÁzsiaCenter cipőosztálya. A tekerők/kupakok jól zárhatóak, a szopókák elég stabilan zárnak, nehéz kihúzni. Ajakkal nem is lehet, csak foggal. Kíváncsi leszek meddig lesz ez ilyen.

1.jpg

Táska: Sugárzik belőle a minőség. Nem egy médincsájná. Több színben is lehet kapni(fekete/kék/szürke/piros). Nekem a piros volt a bejövős. Kicsit féltem, hogy csajos lesz, de nem. Hátsó része mindegyiknek szürke, ez légáteresztő anyagból készült. Olyan lukacsos izé, nem tudom a nevét.Rendesen meg van merevítve, hogy befeküdjön a derekadra. Ha jól beállítod "szinte" észre sem lehet venni futás közben, hogy rajtad van. A kulacs fészek úgy van kialakítva, hogy ha hátranyúlsz, egyből meg tudod fogni a palackot. Nem kell keresgélni,nem esel ki a ritmusból. Ez annak köszönhető, hogy van egy perem, ami bevezeti az ujjadat. A kulacsok között van egy táskarész, ebben simán elfér egy esőkabát,gél stb,stb. Az öv bal oldalán van még egy táska, ebbe is simán pakolhatunk bármit, mondjuk egy súlyzókészlet nem fér bele, de telefon,iratok,papírzsepi simán.

Nem sok időm volt élesben tesztelni(kb 40kili), de nagyon jók a tapasztalataim. Kényelmes, nem lötyög, nem mozog, kellően szellőzik a derekam. Egy dolgot tudnék negatív dologként felhozni, az a csatja. Olyan kicsinek tűnik. Ha valami tönkre megy rajta, akkor az az lesz:(

2.jpg

3.jpg

Köszi, hogy elolvastad, ha kérdésed lenne, írj nyugodtan :)

Ja az ára lemaradt:) 13.995.- jómagyar forint.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr525363808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása