130kg-tól az IRONMANig

2021. január 18. 12:51 - csaksimannitro

FájvPíkszOfBudai - Avagy találj meg öt csúcsot a Budaiban

Sziasztok!

Ha, már hétfő (tudom, ha-val nem kezdünk mondatot) akkor ismét itt vagyok. Nem szabadultok tőlem.
 Tegnap volt az utolsó napja, hogy teljesíteni lehetett, a terepfutas.hu legújabb agymenését, a Peaks-et. Ez egy olyan játék, hogy kijelölnek az adott hegységben 5 esetleg 4(Pilis) hegycsúcsot és ezt kell megkeresni. Kicsit olyan mint a geo-ládázás egybekötve futással.
 Idáig 3 hegységben, a Mátrában,a Pilisben és most a Budaiban kellett bóklászni. A múlt hónapban teljesítettük a 4Peaks of Pilist(video: itt), tegnap pedig a Budait. Erről hoznék nektek egy kis beszámolót, hát ha kedvet kaptok hozzá:

Szépek vagyunk na,ehhez nincs mit hozzá tenni :P

Mivel én nem vagyok egy sztár navigációban, és "trollok élete" van a kezemben, így nem akartam egy ismeretlen, általam írt pályát lefutni. Még jó, hogy az embernek vannak terepfutós ismerősei, így sikerült egy faxa tracket szereznem egy pro atlétától.

Föld, Magyarország, Nagykovácsi, 08:00, innen indultunk az óráink egyesítése után. Irány a Meszes-hegy. Szép szürke időnk volt, olyan mínusz 4-5 fok lehetett, a hó esett. Olyan igazi tereputós idő :D. Az a jó ebben a kihívásban, hogy a "csúcs kövek"-et tényleg meg kell találni. Nem csak úgy ott vannak a turista úton, nem botlasz beléjük. Kb 5kilire jelzett is az óra, hogy itt, bizony fel kell másznunk, mert amit keresünk az a hegy tetején van. Áhhh, ezt már szeretjük, ja nem, legalább is én annyira nem szeretem a dagi testem felvonszolni a "hegy" tetejére. Persze, ez megváltozik egyből mikor felérek. A látvány magáért beszél, ezt látnod kell. Ezt nem veheted meg pénzért, ide fel kell küzdened magad.

Meszes hegyi fakereszt. Itt már vidámak voltunk,mert felértünk.

A kép nem adja vissza a látványt.

Ezt csak úgy itt hagyom :)

Kis evés és ivászat után elindultunk lefelé. Ez igen vicces volt. Az egy dolog, hogy az avarra leesett hó csúszott mint, ha zsírral lenne bekenve, de legálabb nem volt túl meredek. Á dehogy, azon gondolkodtam, hogy jobban jártam volna, ha hozok magammal egy popsi-tepsit. Sok helyen gatyaféken mentem lefelé :).
 Utunkat a Zsírhegy felé vettük. Menet közben egy Lunfonz csordával találkoztunk. Tudom, most furcsán nézel, hogy ma f@sz az a lunfonz, elárulom: muflun. Mikor a lányom kicsi volt, valamiért így hívta és ez rám ragadt. Jó ez ide falura, Pesten meg úgy sem nézik. Ezt a pontot találtuk meg a legnehezebben. Rendesen el volt rejtve az tuti. Erről nem csináltam fotót, a videóban benne lesz. Egy nagy kupac vasbeton csúcskő, ami elég romos állapotban volt :(
 Végre kisütött a nap, ez jót tett a hőérzetünknek.Kevésbé éreztük, hogy hideg van. Tettünk egy kis kitérőt a "nemtudommilyen" csúcshoz. Ez egy ősi indián temetkezési hely, állítólag a halott állatok szelleme visszatér, vagy sem :) Nem tudni. A kilátás szuper, a csúcskő itt is romos.

Semmi extra.

Irány a Kakukk-hegy. Ez a pont is bent van a dzsungelben. Szerencsénkre, már jó sokan jártak előttünk, így könnyen megtaláltuk.
 Túl vagyunk a felén, időnk mint a tenger. a nap süt mi bajunk lehet. Gyerünk a Hárs-hegyre.Itt, egy vadászlest kellett megkeresni. Érezhető volt, hogy ez, biza közel van a településhez, mert nagyon sok volt az ember. Nem vagyunk mi hozzászokva ehhez. :) Na erről se csináltam képet :P , gondolom láttál már ilyet.
Utolsó csúcsnak a Kopasz-erdő-tető volt. Ez is egy eldugott, romos hegycsúcs, Semmi extra kilátás. Ezt is beletettük abba a bizonyos zsákba. Innen már csak az autóig kell vissza jutnunk.

Mikor Ironmanek össze futnak az erdőbe. feat Nejlonman

Ennyi lett volna a Mi píkszünk. Sokkal könnyebb volt mint a Pilisi kihívás. 30km, 5óra 10perc a havas erdőben. Kell ennél jobb vasárnap délelőtt? Ugye, hogy nem. Videó vágás alatt, úgyhogy azzal is sokkollak majd benneteket.
Várjuk a következő kihívást, ami, ha jól értesültem a Vértesben lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.