130kg-tól az IRONMANig

2016. december 09. 18:46 - csaksimannitro

Mennyire vagy dagi :)

Az, hogy mennyire vagy dagi nem a mérleg fogja megmutatni. Én mérlegbuzi vagyok. Állandóan mérem magam, mikor hány kiló vagyok. Írkálom egy táblázatba(na jó nem mindig) klotyózás után, hogy mennyi az annyi. Valahogy nem mutat jó értékeket. Persze dagadt vagyok, a 176-cm és 97-kg nem az a sudár sportos alkat. Rendszeresen el is keseredek emiatt. Ez van, a kajálás a titok nyitja. Bevallom, régebben koplaltam rendesen. Nem ettem, ha igen akkor is nagyon keveset.Folyamatosan bűntudatom volt miatta. Táplálkozási zavaraim voltak/vannak. Akkor megfogadtam, hogy soha, de soha többet nem fogom éheztetni magam. Nem éri meg. Hiába fogytam le, és mutatott a mérleg számomra megfelelő értékeket, úgy néztem ki mint egy kripta szökevény. Az arcom be volt esve, a fejem olyan volt mint egy szúnyog :). Lógott a bőröm és gyenge voltam, mit a harmatos libafing. Itt jött képbe a triatlon. Ahol ugye nem csak a lábaidat kell használni :). Izomra van szükségem!

Hogy hova is akarok kilyukadni ? A testzsír százalékhoz. Van a fészen egy csoport a Futás & Országúti Kerékpár Motivation ahol előjött a TZS mérés. Ez sokkal pontosabban megmondja, hogy mennyire is vagy dagi. A BMI mérés pont nem jó semmire, szerinte kövér vagyok rendesen. Viszont a TZS már teljesen mást mond. Találtam egy oldalt,meg mégegyet ,ahol van egy kalkulátor. Megcsináltam. És láss csodát teljesen reális képet kaptam magamról. A zsír ami van rajtam azt a tükör is megmondja :P. A hasamon és a csöcsömön van a zsíííííír. Persze ez majd jól jön ha esetleg lesz egy világháború, de egy TRI vagy futó versenyen nem sok hasznát veszem. Na szóval megmértem magam itt-ott, úgy ahogy írják. Az adott pontokon 3 szor, ebből átlagot vontam és azt írtam a számlálóba. 19,9% a testem zsírja. Ez a koromhoz és a magasságomhoz ELFOGADHATÓ értéket jelent. :) jehhhhhh!

tzs.jpgtzs2.jpgPersze ez nem hivatalos mérés, nem egy labor állította ki a mérési jegyzőkönyvet, hanem a NitroLaboratory Gmbh :P, viszont egy kiindulási alapnak jó (szerintem). A cél egy 5-6 zsír% csökkenés. Azzal már teljesen elégedett leszek.

Itt egy kép arról, hogy a súly abszolút nem mérvadó:

csaj.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr6712037137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása