130kg-tól az IRONMANig

2016. november 27. 19:25 - csaksimannitro

Kicsit visszavettem ....

A héten kicsit visszavettem a tempóból. Azt nem mondom, hogy nem edzettem, de nem volt egy olyan húbazzzzzzeg kategória. A fél család elkapta ezt a hányós/hasmenős vírust, szerencsére engem elkerült. Éreztem végig, hogy azért penge élen táncolok, de megúsztam :).  Úsztam néhányszor de csak lájtba, olyan átmozgató edzéseket toltam. Semmi komoly nem volt :) Azt mondják néha kell ilyen is. Az úszószemcsim megadta magát, így lőhetek másikat. Elég bosszantó, hogy veszek egy márkás, drága PRO TRI szemcsit és 1 év után  megdöglik. Ha meghal, hát meghal :DDDDDD. A "legnagyobb" problémám az az, hogy ami tetszik az kb nem lehet kapni sehol sem :(. (Orcak Killa 180). 

Pénteken görgőztem egy rendeset, mert már untam a pihenést.Youtube-on a GCN csatornáján nagyon jó indoortrainingek vannak. Milyen érdekes, ha az ember megszokja, hogy állandóan csinál valamit, akkor ha recovery van halálra unja magát :) Szombaton volt egy laza 150 bpm alatti futó edzés, olyan átmozgató jelleggel.

usz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr3212004328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása