130kg-tól az IRONMANig

2016. október 23. 17:33 - csaksimannitro

Van egy álmom....................

Egyszer, réges - régen ültem a gép előtt(hol is ülhettem volna máshol), néztem valami videó megosztón egy filmet. Egy versenyről szólt, egy triatlon versenyről, az Ironmanről. Egy apa a beteg fia álmát váltotta valóra. Az volt az álma, hogy végigmenjen egy ilyen emberpróbáló viadalon. Ültem a monitor előtt és sírtam, annyira megható volt. Küzdelem a természettel, küzdelem magaddal a démonaiddal. Csodás volt látni azt, hogy egy apa mit meg nem tesz a gyermekéért. Maga a sport része akkor még nem mozgatott meg bennem semmit. :) Aztán elkezdtem futni és minden megváltozott bennem. 

Igen! Szeretnék ott lenni és végig menni a  Nagyatádi versenyen, de még nem lehet. Úgy nem szeretnék ott lenni, hogy az életemért küzdök. NEM, még nem vagyok készen rá. Még várat magára. 2018 július végén viszont remélem ott leszek :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr6111832397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása