130kg-tól az IRONMANig

2014. január 11. 14:11 - csaksimannitro

Petz Tikka Plus 2

Régóta szerettem volna egy jó fejlámpát, volt már nálam köliben egy jófajta, csak hát sajna vissza kellett adnom :(. Sok fajta lámpát megnéztem, utána olvastam. Van választék rendesen, győzd pénzel. némelyiknek olyan ára van, hogy a fülem kettéállt. Most őszintén ma a rák kerül egy f.lámpában 30e be? Hát hogy el lehet adni.:) Eljött a karácsony és meg kellett jutalmaznom magam valami ajcsival, hogy jól érezzem magam. :) Mi az Asszonypajtással  nem veszünk egymásnak soha semmit, ha kell valami megvesszük együtt:).Nézegettem ebay-en egy noname csodalámpákat, de nem mertem rendelni, jójó szipi-szupi megminden, de CsángLi nem biztos hogy futáshoz álmodta meg.:)

Eljött az idő, Csajszikámmal elmentünk bandáznimi.JPG

(anya dolgozott és nem tudott sajna velünk jönni:( ). Utunk a Moutex-be vezetett. Nagyon jó kis hely,hyper cuccok tömkelege, csak hát csóró vagyok oda(149.990.- egy kabátért egy picit sok nekem). Dumálgattam az eladó sráccal, aki értette is a dolgát és nem csak egy odaállított eladóbábu szerepét töltött be. Elsőnek a Tikka XP 2-őt néztem ki de igazából annyival tud többet mint ez, hogy van rajta egy fényterelő prizma ami szórja a fényt. A gyakorlatban számomra semmi pluszt nem jelentett volna. 

001.JPG

Ami pozitívum, hogy a csomagban van 3db AAA elem:) így egyből startra kész. Azt tanácsolták, hogy mindig a legjobb hájper/szuper/extra batterííít vegyem bele. Feltűnően könnyű, elemmel együtt is csak 83g(elvileg) észre sem venni hogy rajta van a fejeden. Az anyaga jó, lehetne egy picit jobb is, de ez csak az én véleményem. Egy nyomó gomb csücsül a tetején. Egyszer megnyomod, megvakulsz,hosszabban nyomod akkor 50%ra visszaveszi a fényerőt. Tudja villogtatni , illetve van benne még egy LED ami pirosan villog vagy világít. Egy harmadik LED is van rajtam ami az ellem haldoklása előtt fog felvillanni. IPX4 vízállóságú a leírás szerint, futottam már benne esőben, nem nyavajgott hogy vizes lett az ellemtartója :). 50lumen -t tud  fényerőben, ez nem tudom hogy kevés-e vagy sok, szerintem pont jó.Egy dologra még nem jöttem rá, hogy hogyan lehet a fejpántot leszedni a lámpáról, néha nem ártana kimosni. Az első futáskor már érezni lehetett hogy spanok leszünk. Könnyű, észrevehetetlen és ami fontos, hogy lehet vele látni a sötétben. Picit zavart az, hogy a leheletet megvilágítja és egy fehér maszlag jön a képedbe. Mivel a fő út mellett futok és a nagy részén van világítás, ezért a villogó effektet szoktam választani. Mióta használom azóta nagyobb ívben kerülnek ki az autósok, messziről észrevesznek, pedig fényvisszaverős cuccban tolom. 

Ha szeretnél egy nem túl drága, de jóminőségű lámpát akkor ez jó választás lehet. Az ára 11.490.- volt decemberben.

002.JPG003.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr645752672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása