130kg-tól az IRONMANig

2013. december 03. 20:06 - csaksimannitro

Szobabrinyó

Sajna nem tudok futni, már vagy 2-3 hete szenvedek a szaros műtött térdemmel. :( Mindig azt hiszem hogy már nem is fáj és elmegyek futni. Aztán pár kilinél rájövök, hogy inkább maradtam volna otthon. Tolom a "cicás" edzéseket is. De az nem olyan. Jójó elfáradok meg minden, de akkor sem olyan mint ha futnék egy órát. Igazi rabja lettem ennek a sportnak. HIÁNYZIK! Annyira megszoktam az edzéseket, az esti szertartásokat( gyerek lerak, mesétolvas, felöltözök és megindulok), hogy elvonási tüneteim vannak. Remélem hamar kiheverem és megint tudok rendesen edzeni. 73km-et kellene még idén fussak az 1500 ig , szeretném, hogy összejöjjön. Asszony mondja, hogy jó lenne már ha mennék futni, mert elviselhetetlen vagyok. 

Gondoltam kellene szerválni egy szobabrinyót. Főnököm az az isten( remélem nem veszi zokon), megvesz minden fasza dolgot, de soha nem használja. Mondom neki, hogy mi lenne ha kölcsönadnád? - VIGYED! Nekem sem kellett több kihoztam a raktárból és már bent figyelt a kocsiba. Elég PRO cucc, nem az a TESCOS. Most este tekertem is vele egy FM-et. Jól esett de nem volt meg az az igazi flow, mint ami futáskor/után van. Mindegy jó lesz addig míg helyre nem jön a patám.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr1005673991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása