130kg-tól az IRONMANig

2013. október 01. 20:18 - csaksimannitro

Az első hivatalos :)

Másfél éve még álmomban sem gondoltam volna, hogy valaha futni fogok, nemhogy egy félmaratont. Hosszú és nehéz volt az út idáig. Sokszor nekiFUTottam , kisebb-nagyobb sikerrel:). Edzéseken többször is futottam már ennyit, de versenyen még nem. Az esztergomira gyúrtam :). Még a nyár elején beneveztem. Vártam már ezt a napot. Előző este még úgy volt, hogy lehet, hogy nem fogok tudni menni, mert Rebus lebetegedett, és ha vasárnap láza lesz akkor futás lefúj. Fontosabb, hogy mellette legyek, mint egy verseny. Szerencsére reggelre már "kutyabaja" sem volt :)

Elindultam Egomba. Előtte vagy 5ször beszéltem klotyó manóval. Valahogy mindig ott a drukk a gyomromban. Megérkeztem, és be kellett lássam, hogy buzi hideg van. Befagyott a seggem.  Gyorsan átvettem a rajtcsomit a Rögbi klubban. Pár szót beszéltem MentorKárolyommal és Ídivel. Kérdezte, hogy mi a tervezett idő, mondom neki 2ó10-zel beérem. Erre egyből, NEM 2 óra a cél. Jójó, hangzott a válasz :D. Visszamentem a Szécheny térre a rajthoz, ahol összefutottam a csapatommal :) Jó sokan voltunk. HAJRÁ DK! Előre megdumáltuk, hogy majd banda ezerrel. :) Marcsit találtam meg elsőre,Ingi is meglett és a többiek is. Ritát nem találtuk sehol, de egyszer csak megjelent. rá sem lehetett ismerni, tiszta csini. (Igen Zazai, látszik!). Bemásztunk a helyünkre:), a tömegből hallani lehetett: mennyi itt a Köcsög , a DagadtKöcsög (vigyorral). Tényleg jó sokan voltunk:)

Elindultunk. Az elején Marcsiékkal azon hülyültünk, hogy valahol kellene tolni egy Kávét, meg hogy mikor lesz már vége. Az első 10-es jól ment, 57:40. Próbáltam nem elfutni magam. Menet közben benéztem a frissítő pontra vízért. A második "kör"-nél már éreztem, hogy nem fogom tudni ezt a tempót tartani. Rá-ránéztem az órámra és a pulzusom, háát, khm............. elég magas volt.176 volt az átlag a csúcs 186. A bazilikánál beleszaladtam egy nem túl jó ISO-ba, nagyon édes volt, összeragadt a szám :) A vízműi frissítő ponton Károly rám parancsolt, hogy szedjem össze magam és húzzak bele. Hááááát nem nagyon bírtam "belehúzni". Az úton mindig lehetett hallani, hogy hajrá DK, hajrá Nitro (köszi Regula úr), húzz bele:D. Erős Gabival toltuk a pacsikat egymásnak. Jó volt látni, a sok vidám embert. Kezdtem fáradni, jó volt látni a fényt az alagút végén. Zaziék már ott vártak a célba, Zoli tolta a képeket, amiért külön köszönet. Megkaptam az érmemet. Igen, megdolgoztam érte!

erem.JPGGyorsan betoltam egy nagy üveg ISO-t, meg 3 pohár vizet. Na ezt nem kellett volna. Hazafelé beugrottam LildliRicsárdba, ahol olyan rosszul lett, hogy majdnem összeestem. Levert a víz, szédültem, hányingerem volt, sípolt a fülem és brrrrrr, senkinek nem kívánom. Na mindegy, hazavergődtem, picit lefeküdtem és visszatértem az élők közé. Felhívtam "Károlybácsit", hogy mi történt, válasz: Na, ez azért volt, mert futottál rendesen! Milyen lett az időd? - 2óra11perc, hááááát, azért én még meghajtottalak volna egy picit jobban, max a célba hánysz be :D. Teljesen elégedett vagyok ezzel az eredménnyel. 10 perccel jobb mint amit edzésen futottam. Terv a 2 órás FM.

Köszönöm mindenkinek a sok biztatás! Terának (asszonypajtás), hogy elviseli a hülyeségeimet! Köszönöm a DK-nak, hogy vagytok! PuszPuszCuppCupp :)

Garmin-os Endomondo-s

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr1005546376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása