130kg-tól az IRONMANig

2013. június 10. 17:54 - csaksimannitro

Ez lennék Én

  • Üdvözlet!

     

    Hát, hol is kezdjem :). Világ életemben dagadt voltam, tornából mindig fel voltam mentve:). Próbálkoztam mindenféle sporttal, de valahogy nem jött be semmi. Szüleim részéről sem kaptam semmilyen támogatást, hogy csináljak valamit. Egyszer lefogytam 20kg-t, sokat jártam konditerembe.Jött egy kis pitty-putty (winstrol meg egy kis testop). Aztán abba hagytam,jött a gyerkőc. Inkább a családdal voltam és a súlyom egyre csak gyarapodott. Az asszony jól főz (sváblány, anyós belenevelte) és imádom őt és a főztjét is, ja meg a sok fincsi csokit,édességet,nassolnivalót meg minden kaját.

    Volt egy komoly térdműtétem sok-sok évvel ezelött, akkor azt mondta a doki, hogy ne hízzak többet. Akkor 110kg voltam :). Jójó, de ha lefogyok hova lesz a behajtófiling.

      2012 januárjában elcsúsztam a havon és oda lett a térdem. Vagy három napig alig bírtam járni. Akkor azt mondtam elég! A súlyom ekkor 130kg volt. Nekiláttam és elhatároztam magam, hogy lefogyok. Száműztem minden olyat ami a napi "rutinom" része volt. Csoki és energia üdcsi vásárlása reggelire, stb,stb,stb. Az első 20 kg úgy dobtam le, hogy semit nem sportoltam, annyit mozogtam ami a munkámmal járt. Májusban Kaposváron voltam 1hétig, meló miatt, távol a családtól. Fogtam magam és elmentem FUTNI. Igen én , futni :). Olyan jó volt :) Régen volt egy álmom,(volt egy reklám a tv-ben, talán RAMA vagy valami ilyesmi :),egy emberke kapucniban futott a ködös erdőben, én is ott akarok futni)amit azóta valóra is váltottam. Júniusban gondoltam egyet, és azóta nem eszem húst. Vega lettem, sokkal jobban érzem magam :). A futás az életem része lett, imádok futni! Heti 3-4 alkalommal futok, alkalmanként 8-10km-et. Simán mennek a távok és egyre többet tudok futni. Félmarcsira gyúrok, hogy olyan 2óra párperc legyen, most 2:16 volt a legjobb edzésen :)

    Köszi, hogy elolvastad az írásom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr735354348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása