130kg-tól az IRONMANig

2016. december 17. 12:37 - csaksimannitro

Lassan vége az évnek

Lassan vége az évnek, ennek örömére tegnap volt a céges évzáró bulink. Az idei év, nagyon sportos év volt az Idatánál. Mindenféle közösségi rendezvények, sport vetélkedők (társas/ping-pong/csocsó/póker/go-cart) és egyéb mulatságok :) Mindenki kitett magáért rendesen. Mivel, ezekre nem nagyon tudtam elmenni, ezért maradt a sport :). Az, amiben izzadni kell :P. Laci kollégámmal megosztottam az edzés naplómat (Trainingpeaks) , hogy innen írja ki amire szüksége van :D. Egyik nap aztán átbeszéltük, hogy melyik versenyen indultam, hol mennyi km-et futottam stb.stb.stb Na szóval, eljött az eredmény hirdetés ideje. Minden osztályon kihirdették ki a legsportosabb kolléga. A szerelők/szervezés részlegen én lettem :) Na jó, ez azért nem volt olyan nehéz, mert nálunk nem túl sokan mocorognak :(. Következett a az iData legsportosabb Dolgozója cím kihirdetése, ahol a 3. helyet szereztem meg, aminek nagyon örülök.Kaptam szép oklevelet,egy serleget és egy vásárlási utalványt az egyik kedvenc sportszer áruházamba. YESSSS!

okl.jpg

Jani barátom, a Spártai öcsisajt (#gyönyörűjános) lett a második helyezett és Brigi kollégánk a telemarketingről az első. Gratulálok mindenkinek! Szép volt! Jövőre újra kezdődik minden a verseny. 

fuo.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr712053683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása