130kg-tól az IRONMANig

2016. november 08. 19:27 - csaksimannitro

Összeírtam, hogy mit eszem

Na szóval, eléggé elkeseredtem,mert a minap a fészbuk dobott egy képet (4 évvel ezelőttről) ,ahol éppen, hogy csak 90kg voltam. MOSTMEG, ÁÁÁÁÁÁÁÁ le sem merem írni. Na jó, kilencvenkilenckilógrammmmmmm. :( Tudom az én hibám, és IGEN tehetek róla, mert zugevő vagyok, zug nassoló és nem tudok mértéket tartani. Jó persze a 4 év alatt szedtem fel egy csomó izmot is, ez azért látszik. Megcsináltan néhány TRI versenyt meg ilyenek. Bármikor lefutok egy félmaratont , de akkor is. Valamit tennem kell, hiába edzek, hiába szenvedek, ha elszúrok mindent a kajálással. :(

Zazi a fogyicsopiból, rám parancsolt, hogy minden este töltsem fel, hogy mit ettem aznap. Hátha így könnyebb lesz tartanom a diétám és nem fogok csalin az evéssel. 

kaja.jpg

Reggel voltam úszni, kicsit jobban megnyomtam mint szoktam. Az órám szerint 949 kcal-t égettem el. A mai napot rendesen deficittel zártam. Nem is voltam olyan nagyon éhes. Mondjuk egy kis nasikát be tudnék csapni :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr7211943551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása