130kg-tól az IRONMANig

2013. június 25. 13:01 - csaksimannitro

Délutános műszak

Ma délutánra megyek dolgozni, ilyen is ritkán van. Ez az e-útdíj megbonyolít mindent. :), Elmentem délelőtt, hogy ne este kelljen. Nem sok kedvem volt, furcsa izomláz van a seggemben, amit nem értek mitől van. Visszavettem a kajálásból és lás csodát egyből nem fájt az oldalam. JEAHHH. Untam már a szokásos utat és felmentem az erdős részre. Nem hittem el hogy minden út zsákutcába torkollik:( Na mindegy, hazafelé nyomtam egyet a Galin. Hát egyből betámadott vagy 1000 szúnyog. Még van egy fél órám a startig.

ma.jpg

Címkék: futás endomondo
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr545377316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása