130kg-tól az IRONMANig

2014. január 25. 06:27 - csaksimannitro

Enerigaaaaaaaaaaaaaaital, kösz de NEM !

Pár nappal ezelőtt, azt vettem észre magamon, hogy megállás nélkül szlopálnám az encsiüccsit :D.(jó persze cukormenteset). Reggel egy, napközben egy és délután is egy. Igazi függő vagyok! Imádom az ízét, főleg a kék Monsternek. Értem én hogy nagyon trendi meg minden, de egy igazi szar és rohadt drága. Persze a Tesco anyáig leakciózta, hogy: HÉ PARASZT VEGYÉL 3-MAT, MERT AKKOR MILYEN JÓL JÁRSZ! Igen ám, csak szarul vagyok tőle. Hidegen belekortyolni ez ám a tuti! 5 perc múlva fura érzésem van. Szorító, kellemetlen érzés, semmi extra erő, fittség vagy éberség. Akkor meg a fenének iszom :(. 

Neked volt már ilyen?

Köszönöm, de NEM kérek többet!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vasemberleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr925780559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
130kg-tól az IRONMANig
süti beállítások módosítása